Bibanu MixXL şi Cabron - Mereu pregatiti



Bibanu mixXL a mai apărut anul acesta pe “Consecinţe”, piesa de pe coloana sonoră a filmului “Eu când vreau să vreau să fluier, fluier” şi urmează să lanseze al treilea album din carieră. Cabron lucrează şi el la un nou material discografic, intitulat AL(t)BUM, care va fi lansat în acest an.

Bibanu şi CabronFilmările videoclipului au durat trei zile, 27-29 iulie, iar locaţiile au fost improvizaţii care seamană izbitor cu un spital, simbolizând România, studioul Mix Media şi Clubul Kasho din Braşov.

Bibanu şi Cabron sunt foarte mulţumiţi de piesă, mai ales că acest gen de abordare i-a facut cunoscuţi pe cei doi. “Atunci când scoatem o piesă în acest fel ne eliberam de tot ce ar putea însemna frustrări sociale legate de ţară şi modul de trai de aici. Cabron este cel mai potrivit pentru această abordare şi mă bucur ca nu este singura piesa la care am lucrat, vor mai fi anul acesta şi altele. Am să transmit, atât în numele meu cât şi al lui Cabron, un mesaj celor care de ani de zile ne comentează, ne înjură, sau ne judecă pentru ceea ce facem în muzică: mulţumim. În viaţă trebuie să iei atitudine dacă lupţi pentru ceva", a spus Bibanu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu