Versuri si melodia Bug Mafia - La fel de prost ca mine (feat. Bogdan Dima)


Nu ridici mana pentru a mangaia, deschizi gura doar pentru a tipa
Lasi urme de durere si rusine, candva am fost la fel de prost ca tine

Dimineata, v-ati asezat la masa dar copiii tai se uita in pamant la ei in casa
Sunt speriati, linistea-i apasatoare se aud doar doua linguri ce amesteca in pahare
Si n-au curaj sa-si priveasca mama, au vazut deja la baia ca incerca sa-si ascunda rana
Ca-i venit tarziu aseara mort de beat, dintr-o data cand mancai te-ai oprit si ai turbat
Ai aruncat cu telefonul in perete, farfuria a zburat pe biciclete
Mijlocul noptii si vecinii din imprejur auzea doar vocea ta cum scuipa injuraturi
Ai urlat la ea ca totul a fost prea sarat fara sa sti ca aia mici stateau ascunsi sub pat
Si se tineau de mana in timp ce tu in dormitor o loveai cu palma pe femeia vietii lor
Ti-arunci neputinta pe sotie si iti amputezi copii inca din copilarie
Boule, le umpli viata de rusine. Prostule, candva am fost si eu ca tine

Nu ridici mana pentru a mangaia, deschizi gura doar pentru a tipa
Lasi urme de durere si rusine, candva am fost la fel de prost ca tine

Tie iti place cand ploua dar nu observi ca ploua
Acum cu lacrimi peste tine cand ii rupi inima in doua
cand o faci sa simta de parca are cu capu
Cand faci pe dracu, tipi la ea ca disperatu'
Fara tine, cu tine tu dai in ea fara rost
Pentru ca zice ce simte o arzi mai mult decat prost
Pentru ca vede ce faci si cum o minti in draci
Si cum nu-ti pasa ca vede ca esti la alta intre craci
Macar de-ai sti sa vorbesti dar tu ii arati ca o lovesti
Sa-i arati ca-ti pasa de casa iar fi de ajuns, te gandesti
E fara tine de mult pare ca s-a obisnuit
Aproape ca-si doreste azi sa nu te fi iubit
Si-ai sa mori daca ai so pierzi nici macar nu crezi
Ca la anii pe care-i ai esti prea prost sa sti ca pierzi
Sunt mai mic decat tine dar imi aminteste de mine
Nu de mult sa zic eram si eu la fel de prost ca tine


Nu ridici mana pentru a mangaia, deschizi gura doar pentru a tipa
Lasi urme de durere si rusine, candva am fost la fel de prost ca tine

versuri la fel de prost ca mine - bug mafia feat bogdan dima

4 comentarii:

Anonim 6 martie 2011 la 11:30  

bai e super melodia nu am cuvine

Anonim 14 aprilie 2011 la 08:54  

prea trist...........dar totusi adevarat........nu ma plictisesc sa o ascult,pacat..............

Anonim 8 iulie 2011 la 10:02  

super super e misto.............imi place sa o ascult

anastasy   19 septembrie 2011 la 20:51  

soopppeerrr melody...........este faina pieSa...!!!

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu