Becali Bank

Conducerea BNR a respins înfiinţarea Băncii Becali. În replică, finanţatorul Stelei spune despre guvernatorul Mugur Isărescu că este “frustrat şi invidios”.

Patronul Stelei, Gigi Becali, a reacţionat violent la aflarea veştii şi-l atacă furibund pe guvernatorul-şef al BNR, Mugur Isărescu. “Este un măscărici. Un frustrat şi un invidios. Un om de nimic. Aşa-i în România. Dacă nu ai rădăcini comuniste, nu reuşeşti. Mi s-a mai întâmplat. Voiculescu şi-a făcut şase posturi de televiziune, mie nu mi-au aprobat nici unul. Am făcut cerere pentru o bancă. Am lucrat cu Delloite, după care mi-a indicat BNR o firmă cu care să-mi fac dosarul. Am plătit 250.000 de euro firmei abilitate de BNR. Ca să-mi respingă, pentru că nu sunt unul de-ai lor. Aveam semnale că se va întâmpla aşa. O să-l acţionez în instanţă pe Isărescu pentru abuz în serviciu şi să ia doi-trei ani de închisoare, pentru că a semnat el hârtia, nici măcar nu e trimisă de Consiliul de Administraţie. Motivele: nişte tâmpenii. Că banii mei poate provin din vânzări de terenuri cu Armata, că dacă o să fie penală treaba aia?. Or, eu am prezentat acte de vânzare-cumpărare pentru alte terenuri de vreo 150 de milioane. Mi-au cerut toate conturile din bănci. Eu am rulat într-un an şi jumătate 250 de milioane de euro. Mi-au sugerat să cumpăr o bancă din străinătate. Am refuzat. Nici un ban românesc din România nu va pleca în străinătate de la mine. Aşa sunt eu mai de modă veche. De adus de afară bani, da, voi aduce. E strigător la cer!”, a acuzat Becali.

Sursa : Cotidianul

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu