Versuri Loredana feat Cabron - Apa

Apa, apa, apa,
Kevala la la la
la la la

Strofa 1 Loredana:

Şi câte nopţi şi zile am stat cu gândul doar la tine,
Urăsc să trăiesc ascultând non-stop balade de iubire,
În lipsa ta orice pală de vânt e ca o mângâiere,
Nu mai suport să trăiesc nicio zi într-o lume fără tine.

Refren:

O-mbratisare
O sarutare
Un loc sub soare vreau in care
Nici macar un singur gand nu doare!
Te-alung si te chem iar
Te las si iar te iau
Cu mine si in vise si oriunde m-as mai duce in lumea mare!

Apa, apa, apa

Kevala la la
la la la

Strofa 2 Loredana:

De câte ori m-am jurat că de mâine am să mă las de tine,
De atâtea ori m-am trezit ca te sun cu telefonu-n mână,
Urăsc sentimentul de gol în stomac şi de singurătate,
Aş da orice să te am lângă mine încă o noapte.

Refren:

O-mbratisare
O sarutare
Un loc sub soare vreau in care
Nici macar un singur gand nu doare!
Te-alung si te chem iar
Te las si iar te iau
Cu mine si in vise si oriunde m-as mai duce in lumea mare!

Strofa Cabron:


Buna seara iubito

M-astepti ca si cand
Numai eu si cu tine
Am mai fi pe pamant
A, si nu vreau sa fac sa te doara
Promit ca maine o sa fim, dar nu pot diseara!
Am incercat sa te sun dar n-a mers
De parca ne sunam unu pe altu in acelasi timp, gandesc
Asa coincidenta n-am mai intalnit
Nu mai pune intrebari ca ma obligi sa te mint!
Si nu vreau!
O sa vin maine si cu tine o sa stau
As fi venit acum dar baietii ma asteptau
De fapt glumeam, si ca sa-ti zic pe sleau
sunt la tine la usa si vreau!

Refren X2

O-mbratisare
O sarutare
Un loc sub soare vreau in care
Nici macar un singur gand nu doare!
Te-alung si te chem iar
Te las si iar te iau
Cu mine si in vise si oriunde m-as mai duce ïn lumea mare!

Apa, apa, apa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu