Versurile noului imn al stelei

Intai vom prezenta acest cantec fanilor, pe internet sau pe diverse medii, si daca ei vor aprecia ca e demn de a deveni imn al Stelei, vom discuta si cu oficialii clubului. Am incercat sa-l facem cat mai cantabil si mai antrenant, pentru a indeplini principala functie pe care un imn trebuie sa o aiba: sa dea jucatorilor energie, atunci cand e cantat de intregul stadion. Nu l-am conceput neaparat ca un imn, ci ca un cantec scris de un suporter pentru echipa pe care o iubeste", a declarat Ovidiu Purdea-Somes pentru Libertatea


VERSURILE scrise de Ovidiu Purdea-Somes

Cantec pentru Steaua

Dintre toate stelele ce sunt,
Si din toate, cate stralucesc,
De la cer si pana la pamant
Eu am STEAUA mea si o iubesc.

Refren:

Suntem stelisti cu fotbalul in sange,
Suntem stelisti, la bine si la greu,
In loc de inima avem o minge
Si o nadejde-n bunul Dumnezeu.

Oriunde-am fi, in orice colt de lume,
"Mereu cu Steaua" e deviza noastra,
De pe teren si pana la tribune
Iubirea este rosie-albastra.

Din mii de piepturi de pe stadion
Se-nalta o forta ce pe toti ne strange
Cine-i stelist se simte campion,
Hai, Steaua, lupta, lupta si invinge!

1 comentarii:

Anonim 15 martie 2011 la 20:44  

super tare

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu