Versuri Andra - Colt de suflet


Andra - Colt de suflet
Asculta mai multe audio Muzica

Am facut tot ce-am stiut sa fac
Numai sa te uit
Azi nici piesa noastra
Nu o mai ascult.

Cafeneaua-n care ne-ntalneam
Acum o ocolesc
Mi-aminteste de intaiul "Te iubesc!"...

Am sters si pozele cu noi
Nu vreau sa dau timpu-napoi
Am renuntat la tot ce aveam
Si-mi amintea de tine

Am sters si pozele cu noi
Nu vreau sa dau timpu-napoi
Am renuntat la tot ce-mi amintea de tine...

Insa ce nu pot uita
Este amintirea ta
O pastreza inima
Intr-un colt de suflet

Si oricat as incerca
Nu te voi putea uita
Te pastreaza inima
Intr-un colt de suflet

Si ar mai fi ceva..
Ce nu voi putea uita
Sufletul nu ma lasa
Azi era ziua noastra...(BIS)

Am facut tot ce-am stiut sa fac
Numai sa te uit
Dar nu stiam ca-mi va fi dor
Atat de mult

Spun mereu ca nu mai simt nimic
Cand ma-ntreaba cineva
Dar daca nu mai simt nimic
De ce imi sta gandul la ea?


Am sters si pozele cu noi
Nu vreau sa dau timpu-napoi
Am renuntat la tot ce-mi amintea de tine...

Insa ce nu pot uita
Este amintirea ta
O pastreza inima
Intr-un colt de suflet

Si oricat as incerca
Nu te voi putea uita
Te pastreaza inima
Intr-un colt de suflet...

cand e liniste
Aud vocea ta
Cand sunt singura
Simt atingerea ta
Cand inchid ochii mei
Vad ochii tai
Nu mai pot rezista...


Insa ce nu pot uita
Este amintirea ta
O pastreza inima
Intr-un colt de suflet

Si oricat as incerca
Nu te voi putea uita
Te pastreaza inima
Intr-un colt de suflet...
(BIS)


Si ar mai fi ceva..
Ce nu voi putea uita
Sufletul nu ma lasa
Azi era ziua noastra...(BIS)

1 comentarii:

Anonim 27 martie 2010 la 13:17  

super tare

Trimiteți un comentariu

.

Tema creata de Alexutzu